روايات كاملةرواية غمرتني عشقكل الروايات

رواية غمرتني عشق الحلقة الثامنة

الحلقه ٨
رواية غمرتني عشق الحلقة الثامنة

pexels photo 776636
💕اللَّهُمَّ أنَْتَ رَبيِّ لَا إلِهََ إلَِّا أنَتَ، خَلَقْتنَيِ وَأنََا عَبدُْكَ، وَأنََا عَلَى عَهْدِكَ وَوَعْدِكَ مَا اسْتَطَعْتُ، أَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّ مَا صَنَعْتُ، أَبُوءُ لَكَ بِنِعْمَتِكَ عَلَيَّ، وَأَبُوءُ بِذَنْبِي فَاغْفِرْ لِي فَإِنَّهُ لَا يَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلَّا أَنْتَ. 💕

بسم الله نبدأ

في فيلا القناوي

جيجي رجعت من الجامعه، ودخلت الفيلا

فريده : حمدلله على السلامه يا حبيبة مامي ، عامله ايه يا حبيبتي

جيجي بتعب: الحمد لله يا مامي ، كويسه،

فريده :الحمد لله ياحبيبتي، بس مالك مش على طبيعتك ليه كده؟

جيجي بتعب : لا يا ماما انا كويسه، بس تعبانه شويه، ومصدعه، هطلع ارتاح وان شاء الله هقوم كويسه

فريده : لا ياحبيبتي. تنامي ايه، ده الغدا جاهز، ومستنيه باباكي (وبصت كان محسن داخل)،، واهو جه كمان يعني مالكيش حجه

محسن بحب: مساء الخير ياحبايبي، (وباسهم من جبهتهم)

فريده : مساء الفل يا حبيبي، حمدلله على السلامه

محسن : الله يسلمك ياحبيبتي، مالكو واقفين ليه كده

فريده: مفيش ياسيدي، اصل الست جيجي كانت عايزه تطلع تنام من غير متتغدي

محسن ضم جيجي لحضنه: ليه يا حبيبتي، حد مزعلك ولا حاجه

جيجي بضيق: لا ابدا يابابي، انا بس مصدعه شويه، لكن خلاص، طالما حضرتك وصلت، اكيد مش هضيع الفرصه وهاكل مع حضرتك

محسن : خلاص يا حبيبتي، اطلعي غيري هدومك وتعالي بسرعه لاني جعاااان جدا

فريده: اطلعوا بقه انتو غيروا، وانا هدخل استعجلهم يجهزوا الاكل

وفعلا محسن وجيجي طلعوا وفريده دخلت تحضر السفره

نزل محسن وقعد، وكانت جيجي نازله

محسن: مالك يا جيجي ياحبيبتي، حد مزعلك، شكلك مش طبيعي خالص، اوعي يكون قاسم دايقك تاني،

جيجي: لا ابدا يابابي، انا مش مشفتوش انهارده ولا كلمته

محسن باستغراب:غريبه،، ده حتى مراحش الشركه انهارده، الولد ده غريب، وتصرفاته مش مفهومه، انا بجد مش عارف هو عايز ايه بالظبط

صفحتنا علي فيس بوك

تحميل تطبيق لافلي Lovely

قصه سرداب الموت (كامله)

رواية الشادر الفصل الثامن

جيجي بخوف: يعني هو تعبان ولا ايه يابابي،

محسن؛ لا يا حبيبتي، ده تقريبا كان فيه مشكله عند حسام صاحبه وهو نزل معاه

فريده : مشكله!!! ده حسام ده ظابط، يعني مش محتاج قاسم في مشاكل،، ده هو اللي يحل المشاكل كلها

محسن بضيق: مش عارف بقه يا فريده والله، بس تقريبا حسام كان تعبان او حاجه، المهم، مش موضوعنا، شويه كده واتصل بحازم اطمن

جيجي: وانا شويه كده هكلم قاسم، اطمن عليه

فريده: حاولي تتقلي عليه شويه يا جيجي، لهفتك عليه دي هي اللي مقوياه عليكي،

محسن: والله يا فريده هو قوي على الكل ، شخصيه بجد غريبه، ربنا يهدي

فريده: يارب يا حبيبي

جيجي سرحانه، وبتقلب في الأكل من غير متاكل، وكل تفكيرها في قاسم

————— بقلم شيمو الخطيب رواية غمرتني عشق الحلقة الثامنة
في فيلا العزيزي،

عشق طلعت الاكل لقاسم

عشق: من فضلك خرجني من هنا، لأن مينفعش وجودي مع حضرتك كده

قاسم : انتي مش هتخرجي من الاوضه بس يا عشق، انتي هتخرجي من البيت وحالا، انتي فاهمه

عشق بدموع: قاسم بيه، انا فعلا همشي، بس قبل مامشي، عايزه اعرف، ليه حضرتك رافض تشغلني هنا،

قاسم بنرفزه : من غير متعرفي، هو كده وخلاص،

عشق بعند: يعني ايه هو كده وخلاص، وانا مش همشي إلا لما اعرف، واظن ان ده من حقي

قاسم بصلها بنفاذ صبر: عشق، متعنديش معايا، ارجعي بلدك واشتغلي هناك، ليه تتبهدلي هنا، ليه تسيبي والدتك لوحدها وانتي عارفه انها تعبانه

عشق قربت منه وبعند اكبر: وهو حضرتك هتخاف على والدتي اكتر مني، قاسم بيه بصراحه انا حاسه ان في سبب وحضرتك مش عايز تقوله

قاسم اتنهد واتكلم بهدوء: عشق، انتي بنت جدعه، وعندها عزة نفس وكبرياء، ليه ترضى انك تشتغلي خدامه

عشق بعياط: عشان انا فعلا كده، انا خدامه،،،،، وهي شغلتي في الأراضي ايه؟ ، مش خدمه برده، بس دي باخد حقها كل يوم، لكن شغلتي عند حضرتك هقبض فيها بالشهر،
وبعدين انا تعبت كتير واتبهدلت كتير، ليه حضرتك مستكتر عليا اني ارتاح،

قاسم بنرفزه : وهي خدمتك عندنا هنا راحه؟ ، لو انتي فاهمه كده تبقى غلطانه

عشق: على الاقل اريح من بهدلتي وسط الفِلاحه والأراضي،

قاسم :……..

عشق قربت من قاسم: ياقاسم بيه، انا لولا أن خالد الزفت ده، منبه على كل اهل البلد محدش يشغلني عنده، مكنتش جيت ولا دايقت حضرتك، انا معرفش أن عم سيد هيجيبني هنا، وعلى كل حال، انا برده همشي ومش هدايق حضرتك، واسفه اني اتجرأت واتكلمت مع حضرتك

قاسم بخنقه : حضرتك، حضرتك، في ايه يا عشق، انا بتكلم عشان مصلحتك مش اكتر

عشق بتريقه: فعلا وانا من مصلحتي اني اشتغل مع الرجاله، حاضر يا قاسم بيه، بعد اذنك

قاسم كان هيمسكها لكن لحق نفسه ووقف قدامها : استنى ياعشق، بصي انا ممكن اشوفلك شغلانه تانيه في اي شركه، وهتقبضي منها كويس جدا، وانتي ماشاء الله عليكي شاطره، ايه المشكله انك تشتغلي شغلانه محترمه

عشق بضيق: وهو انا لاسمح الله، بشتغل شغلانه مش محترمه، وبعدين حضرتك تقدر تقولي، انا لما اشتغل في شركه، هتعامل مع الناس ازاي، اه بعرف اتكلم ومش فلاحه، لكن لا شكلي ولا لبسي يسمح بكده، ورَحِم الله امرئٍ عرف قدر نفسه،،، وانا الحمد لله عارفه انا ايه، انا اه احسن من ناس كتيييير قوي، وناس أكابر كمان، لكن للأسف، لبسي مش هيبين كده

قاسم نفخ بضيق : مش مهم ياعشق كل ده اكيد انا هشتريلك هدوم جديده، تليق مع الشغل

عشق : وهو انا كده مش هذل نفسي يا قاسم بيه؟ ، لا ياقاسم بيه، انا عمري مااقبل اني استغل حضرتك في اني اكبر ببلاش، انا يوم ما اكبر، هكبر بتعبي وشقايا، ا، ا، انا هنزل دلوقتي، استأذن الست هانم، واعتذر عن الشغل، وانا واثقه ان ربنا مش هيتخلي عني، زي ما حضرتك عملت،،، بعد اذنك ياقاسم بيه، وشكرا جدا لذوق حضرتك معايا
ومشيت عشق من قدامه

وقاسم وصل لقمة غضبه وكسر المرايه بايده وقعد على السرير بينهج من كتر الغضب والضيقه

عشق نزلت
هدي: ايه ياعشق كل ده، كل ده بتحطي الاكل لقاسم،

عشق بزعل: انا اسفه ياست هانم. بس قاسم بيه رافض وجودي هنا، وانا كنت عايزه اعرف السبب

هدي: وعرفتي ايه السبب،؟

عشق: للأسف لا، فأنا هعتذر عن الشغل هنا ياست هانم، وهضطر اني ارجع بلدي تاني،

رنا: لا يا عشق ليه بتقولي كده، ده ابيه قاسم طيب والله، بس اكيد انتي دايقتيه ولا حاجه، ومع الوقت هتتعودي، عليه

هدي: رنا عندها حق، وبعدين قاسم مالوش انه يقرر قرار في الموضوع ده، ده موضوع يخصني انا، مش هو

عشق بدموع: انا مش عايزه اعمل مشكله ياست هانم. الله يخليكي سيبيني امشي من هنا

هدي: عشق، خلاص الموضوع انتهى، انتي هتفضلي معانا، وبصراحه انا ارتحتلك، فبلاش تدايقيني منك بقه

رنا: وانا كمان ياعشق، ارتحتلك جدا، ده كفايه اكلك، تحفه بصراحه، تسلم ايدك

عشق بابتسامه : تسلمي ياست رنا، ربنا يسعدك يارب،

هدي: خلاص ياعشق، حاولي بقدر الإمكان مالكيش دعوه بقاسم، واجتنبيه تماما، وهو مع الوقت هيتقبل الوضع، لحد معرف هو ليه رافض وجودك

عشق: حاضر ياست هانم، بعد اذن حضرتك،. ودخلت عشق على المطبخ

هدى : انا مش عارفه اخوكي ده ايه، عايز يعادي كل الناس، طيب البت الغلبانه دي،، ليه رافض انها تشتغل هنا، نفسي اعرف ايه اللي بيدور في دماغه بالظبط

قاسم لابس ونازل من على السلم: انا مفيش حاجه بتدور في دماغي يا ماما، خلاص اللي انتي شايفاه اعمليه، وانا اسف اني اتدخلت في حاجه متخصنيش

هدي: طيب انت رايح فين كده، ده انت ملحقتش تتغدى،

قاسم: حسام هيعدي عليا هنا، هنقعد شويه، وبعدين هنروح مشوار مهم

رنا بتوتر: وهو حسام هيجيلك هنا دلوقتي،

قاسم :ايوه يا رنا ، ايه في حاجه ولا ايه،

رنا بلخبطه : لا، لا، ابدا هيكون فيه ايه يعني،

قاسم باستغراب؛ امممممم ماشي تمام، المهم انا عايزكوا تبلغوا زينب تعمل فنجانين قهوه، وتجيبهم في الجنينه

هدي: طب ليه الجنينه، متقعدوا هنا براحتكو

قاسم؛ لا الجنينه افضل، وبعدين عايز اقعد مع ريكس شويه، يلا سلام انا بقه

هدي: سلام يا حبيبي
يازينب،،، يا زينب،

زينب: تحت امرك ياست هانم

هدي: جهزي فنجانين قهوه وابقى طلعيهم لقاسم بيه بره في الجنينه

زينب : من عنيا ياست هانم، ده قاسم بيه يؤمر

دخلت زينب: يا عشق، عايزين فنجانين قهوه لقاسم بيه، تقريبا حسام باشا معاه

عشق بدموع : حاضر يا زينب من عنيا

زينب : مخلاص بقه ياعشق، هو قاسم بيه شديد لكن طيب قوي والله، ده أطيب واحد في البيت هنا، متزعليش بقه، وبعدين الست هانم قالتلك انها مش هتسيبك،، يبقى زعلانه ليه

عشق بعياط: انا مبحبش ابقى مفروضه على حد يا زينب، انا مينفعش اقعد مع حد وهو مش قابلني ، عارفه لو اعرف سبب لرفضه ليا كنت ارتحت، لكن المشكله اني معرفش

زينب؛ بكره يهدي ويبقى زي الفل متزعليش نفسك انتي بس، وربنا يصلح حالك يارب،

عشق ابتسمت: يارب يا زينب، ويصلح حالك انتي كمان

قاسم طلع ووقف يلعب مع ريكس، وشويه وكان حسام وصل

حسام سلم علي قاسم، ونزل سلم على ريكس، اللي رفع رجله ومدها لحسام

قاسم :يابني المفروض انك تعبان،و دي مش دخلت واحد تعبان ياغبي

حسام بضيق: منا قولتلك بلاش اجي، وانت اللي صممت اننا نقعد هنا، المفروض ان انا اجيلك ازاي، على نقاله يعني

قاسم ضحك جامد:ههههه الله يخربيتك هتفضحنا، يابني ادخل امسك بطنك، امسك ضهرك، َ،، اعمل اي حاجه ههههههه

حسام تنح لقاسم : ايه ياعم انت، هو انا حامل، امسك بطني ولا امسك ضهري، متركز في الكلام كده ياعم قاسم بدل ما اعملها معاك، ههههههه

قاسم ضحك جامد وضحكته سمعت لجوا الفيلا : تصدق بتخيل منظرك هههههه، هيبقى شكلك حلو قوي وانت حامل يا حسام، يخربيت كلامك، هههههه، تعالي تعالي فضحتنا

حسام بتريقه: والله،، بقى انا منظري هيبقى حلو لو حامل،،، ، ولا،،، ، انا مستحملك بالعافيه، انت محسسني انك خايف من ابوك، والله ده هو اللي بيخاف منك، فكها كده انا مبعرفش امثل اصلا

قاسم : خلاص الله يخربيت كده، اهدي بقه، تعالي نقعد، لحد ما القهوه تيجي

حسام: قاسم،، ياريت تقول لعشق هي اللي تعملها

قاسم ضحكته اختفت وسكت خالص

حسام قعد واستغرب ليه قاسم اتدايق وقال : قاسم انا بجد احترت فيك، انا سألتك قولتلك انت بتحبها ولا لا، وانت قلت لا وبشده، واللي يشوف ضيقتك لما حد يعاملها انها خدامه، يحس انك فعلا بتحبها، انا بجد عايز افهم

قاسم نفخ بضيق واتكلم بنفاذ صبر : انا هفهمك يا حسام، انا طول عمري اللي بيتكلم معايا، يقول اني بتكبر على الناس ومبعرفش اتعامل مع حد، وانت نفسك قبل منتصاحب كنت بتقول كده، وده لاني مبفضّلش اني آخد على الناس بسرعه، ولا أعود حد عليا، عشان كده علاقاتي محدوده جدا، عشق تقريبا كده، اه هو مش بالظبط، بس عشق كبريائها عالي وعندها عزة نفس كبيره قوي، انا محبش ان حد يجي عليها، زي ما بحبش ان حد يدايقني بكلمه، عشق لو بنت عاديه يا حسام كانت مش هتهمني ابدا، زيها زي غيرها، لكن هي مختلفه، وانا مبحبش اشوف حد مكسور قدامي، هي دي كل الحكايه، اتمنى، انك تكون فهمت

حسام مركز في كلام قاسم: امم فهمتك ياقاسم، انت فعلا عندك حق، انا نفسي يصعب عليا اني اشوفها مكسوره

قاسم اتنهد بارتياح : الحمد لله، انها وصلت، يعني مش كل شويه تقعد تقولي انت بتحبها، انت معجب، والكلام ده، لأن عشق متنفعنيش بكل المقاييس واكيد انت متأكد من كده

حسام بتأكيد : متأكد طبعا، ربنا يصلح حالها، هي بنت حلال وتستاهل كل خير

قاسم : تمام، المهم بقه، مش غريبه إنك مرحتش شغلك انهارده

حسام : بلطجت بصراحه، ووصيت حسن لو في حاجه مهمه يكلمني، وبعدين فين القهوه، انت بتضحك عليا ولا ايه،

قاسم : ثواني هدخل استعجلهم واجيلك،وقام قاسم يستعجلهم

حسام هرش في شعره ونده على قاسم : قاسم،،، لو،، لو، لسه متعملتش، مفيش مشكله يعني، لو نتغدى الأول قبل منشرب القهوه، هههههه

قاسم ضحك: ههههه طول عمرك طفس، ماشي ياسيدي، ده حتى انا لسه متغدتش، هوصيهم على الغدا. ونْسُك على القهوه

حسام بضحك: حبيب قلبي يا كبييير والله، هههههه

ودخل قاسم، وكانت هدى في اوضتها ورنا قاعده في الريسيبشن، وزينب وزهره مع هدى

قاسم : هي زينب فين يا رنا؟

رنا :فوق يا ابيه، خير فيه حاجه؟

قاسم: كنت عايزها تحضر الغدا ليا انا وحسام،

رنا بلهفه: هو لسه تعبان، ولا بقه كويس

قاسم : لا بقه تمام الحمد لله، المهم مين في المطبخ

رنا : دي عشق تقريبا هي اللي جوا، ادخل وشوف

قاسم اتردد، لكن دخل، ورنا انتهزت الفرصه وطلعت تطمن على حسام

قاسم: احم، احم،

عشق بصت لقت قاسم واتكلم بجمود: اتفضل يا قاسم بيه، خير محتاج حاجه

قاسم: كنت عايزك تحضري الغدا ليا انا وحسام، ده لو كانت القهوه مجهزتش لسه

عشق: بصراحه زهره قالتلي ان حضرتك مكلتش ورجعت الصينيه زي ما هيا، فأنا سخنت الأكل، وعملت حساب حسام بيه، على الغدا، والقهوه هعملها بعد الغدا ان شاء الله، واهو تدوقو اكلي ،
ويارب يعجبكو

قاسم بجمود: تمام ماشي، انا مستني بره، ولما الأكل يجهز، ابقى خلي زينب او زهره تجيبه

عشق: حاضر يا قاسم بيه
وخرج قاسم
———
رنا خرجت لحسام

رنا بتوتر: احم، هو ممكن اطمن عليك، واسألك عامل ايه دلوقتي ولا مش هترد عليا

حسام، رفع عينه ليها ورجع لعب مع ريكس، : انا كويس الحمد لله،

رنا بخنقه: طيب انت كان مالك؟ ، كنت حاسس بايه؟

حسام بجمود: اظن انه شيئ ميخصكيش ، انتي سألتي سؤال وانا جاوبت، ايه لسه مطمنتيش برده، ولا هتمثلي عليا القلق

رنا بدموع: تصدق انا كل مره بكلمك، برجع اندم اني فكرت اتكلم معاك، انت ليه بتعمل كده يا حسام؟ ، ليه القسوه دي،؟

حسام بنرفزه: ده انا كده وعامل احترام لصاحب عمري، لكن لو عايزه تشوفي القسوه اللي بجد انا هوريهالك يا رنا، فنصيحه مني ليكي، ابعدي عن طريقي، والا فعلا هتندمي،

رنا قربت منه بعياط : انت ايه يا اخي، قلبك ده ايه، حجر، مبتحسش، حرام عليك يا حسام، انا مبقتش قادره

حسام بضيق شديد : امشي من قدامي يا رنا، انا مش عايز اشوفك، امشي يارنا، امشييييي

رنا بصتله، وعيطت جامد ومشيت وسابته، ودخلت من الباب اللي ورا على المطبخ

قاسم رجع وكان حسام مخنوق جدا:
ايه يابني، انت بتتحول، انا بسيبك كويس، وبرجع الاقيك بني آدم تاني خالص

حسام بضيق:مفيش يا قاسم، ايه الغدا جهز ولا هتجوعني،؟

قاسم : ثواني وهيكون قدامك بس انا عايز اعرف مالك

حسام حب يغير الموضوع: اصل الحمل تاعبني شويه، هههههههه

قاسم بضحك: ههههههه خلاص يا حبيبي تعالي نطمن عليك، ونكشف عند الدكتور

حسام : متخلنيش اقل ادبي عليك انا ساكت بالعافيه

قاسم : وعلى ايه الطيب احسن، اهم حاجه نبعد عن لسانك انا عارفه، ههههه
وضحكوا الاتنين مع بعض

————بقلم شيمو الخطيب رواية غمرتني عشق الحلقة الثامنة
رنا دخلت المطبخ وهي بتعيط جامد

عشق اتخضت وقربت من رنا: بسم الله الرحمن الرحيم، مالك ياست رنا، ايه اللي حصل، وكنتي فين كده

رنا بشهقات: ما، ما، مفيش يا عشق، انا بس مخنوقه شويه

عشق باستغراب: مخنوقه للدرجه دي، طيب مخنوقه من ايه؟ ، أو من مين؟

رنا :مفيش ياعشق، انا احيانا بتخنق لوحدي كده، انا هدخل التواليت اغسل وشي وان شاء الله هبقي احسن
وسابتها وخرجت فعلا

عشق استغربت رنا جدا، ورجعت كملت شغلها وجهزت الاكل وأخذته وخرجت لان زينب وزهره لسه بينضفوا فوق

عشق قربت من قاسم وحسام وكان ريكس جنبهم، حطت الصينيه على الترابيزه

عشق: الف سلامه عليك يا حسام باشا، يا رب تكون بخير دلوقتي

حسام: الله يسلمك يا عشق، تسلمي يارب، ومبروك على الشغلانه الجديده، ويارب تتبسطي مع عيلة العزيزي

عشق بصت لقاسم اللي مرفعش عينه ليها ومركز مع ريكس: ان شاء الله ياباشا، بس الاهم، ان قاسم بيه يبقى متقبل وجودي،

قاسم بعدم اهتمام: انتي حره ياعشق، وجودك من عدمه مش هيفرق معايا، انا نصحتك نصيحه وانتي متقبلتيهاش، انتي حره في قرارك

عشق بصتله بخنقه: امممم، ماشي يا قاسم بيه، شكرا ليك جدا

قاسم ببرود : العفو، اي خدمه،، (وبص لحسام)، ها مش ناكل بقه ولا انت شبعت

حسام : لا ناكل طبعا، ده كفايه الريحه

ريكس واقف جنب رجل عشق، وعشق نزلت طبطبت عليه
قاسم مستغرب جدا، ازاي ريكس يتعود على حد بالشكل ده

قاسم: هو ازاي ريكس اتعود عليكي، ده عمره معملها مع حد

عشق: انا من طبعي بحب الحيوانات جدا، واول ما جيت زينب وزهره حذروني منه، لكن انا قدرت اتعامل معاه، في الأول كان شرس لكن بعد كده اتعود عليا، وبصراحه هو كان جعان قوي، وانا اكلته

حسام: هو انتي لحقتي يابنتي، ده يدوب لسه مكملتيش يوم

عشق: انا من وقت ما جيت وانا بقعد معاه، اخلص اللي ورايا واطلع اأكله او اشربه، واكلمه شويه، وارجع المطبخ، وبصراحه حبيته قوي، تحس انه عنده قلب وبيحس( واكدت على الكلمه قوي) (وبصت لقاسم)

قاسم فهم قصدها وعرف ان الكلام ليه: احم، ماشي ياعشق، ادخلي انتي، وجهزي القهوه على مانخلص

حسام فهم هي بتتكلم عن مين وضحك: هههههه،، عشق صحيح، هو انتي اللي طابخه

عشق: ايوه يا حسام بيه، يارب يكون عجبك

حسام: بصراحه انا مدوقتش في طعامته، تسلم ايدك، و(بص لقاسم) يا بختك ياواد ياقاسم، هتاكل منه كل يوم

عشق: تسلم ياحسام بيه، ربنا يجبر بخاطرك يا رب

قاسم: بخنقه،، تسلم ايدك يا عشق، الاكل حلو فعلا

عشق لعناد وضيقه: مهو واضح على حضرتك ياقاسم بيه، بس على فكره، حضرتك مش مجبر تاكل حاجه مش عجباك، انا ممكن اقول لزينب تحضرلك الاكل، اللي بتحبه

حسام ضحك بخبث
وقاسم ادايق: انا مقولتش حاجه لكل المحاضره اللي انتي قولتيها دي، واظن انك تدخلي تشوفي شغلك افضل

عشق بضيق: بعد اذنك يا قاسم بيه، (بصت لحسام) ثواني ياحسام بيه والقهوه تكون جاهزه

حسام هز راسه بالموافقه وعشق دخلت،
وبعد فتره وهي بتعمل القهوه سمعت صوت هدى بتستنجد بحد
قاسم بعد مخلص غدا هو وحسام،،،
سمع صوت امه، ساب حسام وطلع جري

دمتم سالمين

بقلم شيمو الخطيب

رواية غمرتني عشق الحلقة الثامنة

 

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
نبضات قلب الأسد الفتاة والشخابيط